HU EN

PM.Blog

A PanMedia Western blogja

A vásárlói döntési folyamat a digitális kor hajnalán

tatar-istvan-pm |
2018-10-16

A vásárlói döntési folyamat a digitális kor hajnalán A vásárlói döntési folyamat átalakulása a marketinges közbeszédben felkapott, mostanság sokat forgó téma. Legelőször talán érdemes a fogalmakat egyértelműsíteni: Consumer Decision Journey (CDJ)* – az a (döntési) folyamat, a min a vásárló/fogyasztó végighalad a dolgok és szolgáltatások megvásárlása, fogyasztása során; Moments, touch-points – azok az „elágazási pontok”, […]

Mindig elérhető fogyasztók – kik ők és miért fontosak?

buru-ferenc-pm |
2017-06-27

A nemzetközi szakirodalomban egyre gyakrabban lehet találkozni a „mindig elérhető fogyasztók” kifejezéssel, amit először a Forrester Inc., a világ egyik legbefolyásosabb kutató és tanácsadó cége kezdett használni. A mindig elérhető fogyasztók – kicsit leegyszerűsítve – szinte folyamatosan online módban vannak, a mindennapjaik során több eszközről és több helyszínről is csatlakoznak a világhálóra, ezen belül a […]