HU EN

Médiaügynökség

Médiavásárlás / kutatás / tervezés / stratégia

Cégcsoport

Médiaügynökségi bemutatkozó
A PanMedia médiaügynökség az egyik legnagyobb múltú médiaügynökség hazánkban – 1995 óta van jelen a piacon. Nemzetközi szinten az Interpublic Group-hoz tartozik (IPG, New York), amely a világ harmadik legnagyobb ügynökségi hálózata. Magyarországon a PanMedia médiaügynökség 33,3%-ban tulajdonosa a Magna Global Hungary Kft.-nek, az ország egyik legnagyobb médiavásárló szervezetének, amely az IPG-ügynökségek közös beszerzési társulásaként működik. 2011-ben megalapította a PM Digital Kft-t, mely egy digitális médiaügynökség, így az összes digitális tevékenységet: online médiatervezés, online médiavásárlás, PPC kampányok, SEO, online kreatív, banner gyártás a PM Digital médiaügynökség látja el.
1995
alapítás éve
2001
megalakul a Magna Global Hungary
2002
Ad-Avoider® kutatás kezdete
2006
Digi-Track® kutatás kezdete
2008
digitális kampányok házon belüli kezelése
2011
megalakult a PM Digital médiaügynökség
2014
AlwaysON® kutatás kezdete
2015
20 éves a PanMedia