HU EN
Offline kampányok

Offline kampányok

Az elmúlt években a magyar médiapiac folyamatos változásokon megy át. Szakembereink segítenek kiismerni ezt az összetett világot. A lehető legjobb árakat érjük el a különböző médiatulajdonosoknál a Magna Global vásárlási erejének köszönhetően. A kampányok tervezésénél megbízható kutatási adatokra támaszkodunk, mivel rendelkezünk az összes fontos hazai médiát érintő adatbázissal (lásd további szolgáltatások). Kollégáink összesítve mintegy 100 évnyi médiaügynökségi tapasztalattal rendelkeznek.

Szolgáltatások:
Éves média stratégia
TV kampányok tervezése, vásárlása, éves TV tárgyalások, deal-ek megkötése, spot lista készítése, TV kampányok post-buy elemzése, TV-s piaci elemzések, TV-s leadások
Közterületi kampányok tervezése, vásárlása
Print, Rádió kampányok tervezése, vásárlása
Indoor, mozi kampányok tervezése, vásárlása
Média elemzések
Offline média tréningek

Online kampányok

Online kampányok

2015-ben az online média költések meghaladták a TV-s költéseket, az internet penetráció pedig meghaladta a 76%-ot. Az internet ma már tömegmédia, szerteágazó részterületekkel. Kezelését szakemberekre kell bízni, hogy a lehető legtöbbet hozhassák ki belőle. Mi a PanMediánál (és PM Digitalnál) abban hiszünk, hogy minden kampány egyedi és összetett, melyet több oldalról kell vizsgálni. Nem “csak” médiát vásárlunk, hanem teljes körű szolgáltatást, tanácsadást nyújtunk. Segítünk akár az üzenet kialakításában, a landing oldal és honlap optimalizálásban, hiszen egy minőségi online kampányban nem csak a célzás, elhelyezés és üzenet számít, hanem, hogy mi történik a felhasználókkal (potenciális vásárlókkal), ha az ügyfél oldalára jutnak.
Éppen ezért abban hiszünk, hogy a mérési rendszer kialakítása elengedhetetlen! Így tudunk később minőségi adatokból következtetéseket levonni.

Szolgáltatások:
Online klasszikus display kampányok tervezése, vásárlása
Online PPC (google adwords, facebook, etarget, bing, stb) kampányok tervezése, futtatása
Programmatic kampányok tervezése, futtatása
Imázs kampányok (bevezetés, edukáció, újrapozicionálás) tervezése, vásárlása
Közösségi média aktivitások menedzselése
Teljesítmény alapú (vásárlás, regisztráció, adatbázis gyűjtő) kampányok tervezése, futtatása
Online reklám szövegek, bannerek gyártása
Kampány elemzések, riportok, A/B tesztek, konverziós, attribúciós elemzések
Honlap, microsite, landing oldal fejlesztése, optimalizálása
SEO tanácsadás
PPC kampányok auditálása
Online média tréningek

További szolgáltatások

További szolgáltatások

A lent megadott adatbázisok, exklúzív kutatások használatával teljes körű elemzéseket tudunk készíteni az adott hirdető célcsoportját, fogyasztóit, versenytársait, média kampányát illetően.
Médiapiaci elemzéseket készítünk ügyfeleinknek, de igény szerint média tréningeket is tartunk.
Segítünk a márkaépítésben, a kommunikáció tartalmi szempontjainak, a megfelelő üzenetnek a kialakításában.

Adatbázisok, kutatások:
Choices3: TGI (Millward Brown / TNS Hoffmann)
AdexNet XL, AdexPlus XL, AdexSpot XL (Kantar Media Hungary)
AdScope (kreatív adatbázis)
Arianna (Nielsen Audience Measurement)
AdvantEdge (TechEdge)
Choices3: TGI-NOK (Millward Brown / TNS Hoffmann / Nemzeti olvasottság mérés)
Gemius/DKT (Gemius explorer)
AlwaysON®
Digi-track®
Exklúzív kutatásaink segítenek a potenciális vásárlók még jobb megismerésében és a vásárlási döntések és folyamatok jobb megértésében.


AlwaysON® – a PanMedia kutatása a mindig elérhető fogyasztókról:
Magyarországon, 2015-ben mintegy másfél millió olyan ember élt, aki „mindig elérhető fogyasztónak” tekinthető. Ők a lakosság azon szegmensét képezik, akik különböző helyszínekről, különböző eszközökkel, de folyamatosan az online térben mozognak. Jellemzően fiatalabb, magasabb iskolai végzettségű és magasabb jövedelmi státuszú emberekről van szó, akik leginkább városlakók. Tisztában kell lenni azzal, hogy az ő fogyasztási és vásárlási szokásaik gyökeresen eltérnek a digitálisan kevésbé érett emberekétől.

További információkért, részletes kutatási adatokért lépjen kapcsolatba velünk!


Digi-track® - a PanMedia, PM Digital kutatása a digitális érettségről:
A Digi-track® a PanMedia és a PM Digital exkluzív kutatása. A kutatás módszertana ún. szabály alapú szegmentáció, amihez a Millward Brown által szállított TGI adatbázis biztosítja a forrásadatokat. Az évi szinten 14.000 fő megkérdezésén alapuló adatbázis meglehetősen részletgazdag információkat biztosít a digitális érettségről.
A digitálisan érett szegmens a lakosságon belül elfoglalt részarányához képest nagyobb súlyt képvisel a vásárlóerejét tekintve, illetve a véleményvezér pozíciójából adódóan. A digitálisan érettek általában a fiatalabbak, magasabb képzettségűek, városlakók, akik az átlagosnál magasabb jövedelemmel rendelkeznek.

További információkért, részletes kutatási adatokért lépjen kapcsolatba velünk!