Reklámköltés a járvány küszöbén

Megérkeztek az első negyedév reklámköltési adatai, melyek részben rögzítettek, részben a médiatulajdonosok önbevallásán alapulnak. Az alapadatok listaáras költést mutatnak, melyekből iparági standardok alapján a PanMedia becsült netnet költést képez. Ezen adatok ily...

#maradjotthon, valóban?

A televíziós nézettség mérés amellett, hogy a teljes TV piac számára biztosít különféle mélységű elemzésekhez szükséges adatokat, illetve magát az egységes „valutát”, a GRP-t (TRP-t) adja, érdekes bulvár információkkal is szolgálhat. Azt látjuk, hogy a Covid-19 miatt...

BLOG

Reklámköltés a járvány küszöbén

Reklámköltés a járvány küszöbén

Megérkeztek az első negyedév reklámköltési adatai, melyek részben rögzítettek, részben a médiatulajdonosok önbevallásán alapulnak. Az alapadatok listaáras költést mutatnak, melyekből iparági standardok alapján a PanMedia becsült netnet költést képez. Ezen adatok ily...

bővebben
#maradjotthon, valóban?

#maradjotthon, valóban?

A televíziós nézettség mérés amellett, hogy a teljes TV piac számára biztosít különféle mélységű elemzésekhez szükséges adatokat, illetve magát az egységes „valutát”, a GRP-t (TRP-t) adja, érdekes bulvár információkkal is szolgálhat. Azt látjuk, hogy a Covid-19 miatt...

bővebben
A TV a digitális oktatás mumusa?

A TV a digitális oktatás mumusa?

Március 16-tól az általános és középiskolák is bezártak a Covid-19 járvány miatt, az oktatás digitális formára állt át. A tanári kar és a szülők ezt, nem kis áldozatok árán, de megoldják. Pedig nem csak a konkrét feladatok okoznak kihívást, a gyerekek figyelmét nagyon...

bővebben
Digitális érettség Magyarországon

Digitális érettség Magyarországon

Idén is elkészítettük a Digitális érettség kutatásunkat, a legfrissebb 2019 teljes éves adatok alább tekinthetőek meg. Mi is az a Digitális érettség? A PanMedia 2006 óta monitorozza a hazai lakosság digitális szokásait. A Digitrack kutatásunk célja, hogy felmérjük az...

bővebben
A koronavírus médiafogyasztási hatásai – TV I.

A koronavírus médiafogyasztási hatásai – TV I.

Többet tévézünk-e, ha otthon vagyunk? A március 16-i iskola bezárások, valamint a gyárleállások és a távmunka üzemszerű bevezetése miatt sokan maradtak otthon. Ahogy látványosan kiürültek az utcák, arra számítottunk, hogy a tévénézéssel töltött idő is növekedett....

bővebben
Új csapattagot keresünk

Új csapattagot keresünk

Senior médiavásárló A PanMedia csapata senior médiavásárló munkakörbe keres új csapattagot, kellemes zuglói irodájába. Ha már rendelkezel néhány éves médiaügynökségi tapasztalattal, kedveled az offline és online projekteket, esetleg szeretnél tervezéssel is...

bővebben
A TV vásárlás jövője: programmatic TV?

A TV vásárlás jövője: programmatic TV?

A TV vásárlás jövője A médiafogyasztási szokások folyamatos változásának hatására, az utóbbi években egyre inkább felerősödtek a televíziózás jövőjét firtató hangok. És valóban. A lineáris TV nézésre fordított idő az 50 év alattiaknál egyértelműen csökken. Másrészről...

bővebben
Wired future

Wired future

Mindig is szerettünk volna a jövőbe látni, vagy legalább kiszámítani, mint Hari Seldon. Ha van egy ritmus, egy mintázat, az már elég lehet (miképp a titkosításokhoz is, de lehet hogy a jövőhöz is). Nekünk pedig rendelkezésünkre áll egy mintázat: előbb jött a PC, majd...

bővebben
A 2014-es Adobe/Pagefair jelentés margójára

A 2014-es Adobe/Pagefair jelentés margójára

Avagy digitális tenyérjóslás a reklámokról. Nemrég az Adobe és a Pagefair publikált egy jelentést a 2015-ös adblocker használatról. A jelentésben lévő számok aggasztóak: http://blog.pagefair.com/2015/ad-blocking-report/ Az IAB magyar blogján tegnap jelent...

bővebben
A SEO-ról

A SEO-ról

A kezdetek Közel 9 éve írtam utoljára postot a SEO-ról, az azóta megboldogult Arcus Search (korábban Arcanian Consulting) színeiben, az akkori céges blogra. Azóta sok idő telt el, és ma közel ugyanakkora a homály, hogy mi az a SEO, mennyit ér, és mennyit lehet érte...

bővebben

PanMedia Western PanMedia Médiaügynökség
H-1145 Budapest, Laky Adolf utca 25.
Megnézem térképen

Tel: +36-1-469-5005
Fax: +36-1-363-5233
panmedia@panmedia.hu