A PanMedia TouchPointScore rendszerének rövid bemutatása

Mi az a consumer journey? Consumer Decision Journey  – az a (döntési) folyamat, amin a vásárló/fogyasztó végighalad a dolgok és szolgáltatások megvásárlása, fogyasztása során. Moments, touchpoints – azok az „elágazási pontok”, ahol a fogyasztó döntése befolyásolható...

BLOG

A TV vásárlás jövője: programmatic TV?

A TV vásárlás jövője: programmatic TV?

A TV vásárlás jövője A médiafogyasztási szokások folyamatos változásának hatására, az utóbbi években egyre inkább felerősödtek a televíziózás jövőjét firtató hangok. És valóban. A lineáris TV nézésre fordított idő az 50 év alattiaknál egyértelműen csökken. Másrészről...

bővebben
Wired future

Wired future

Mindig is szerettünk volna a jövőbe látni, vagy legalább kiszámítani, mint Hari Seldon. Ha van egy ritmus, egy mintázat, az már elég lehet (miképp a titkosításokhoz is, de lehet hogy a jövőhöz is). Nekünk pedig rendelkezésünkre áll egy mintázat: előbb jött a PC, majd...

bővebben
A 2014-es Adobe/Pagefair jelentés margójára

A 2014-es Adobe/Pagefair jelentés margójára

Avagy digitális tenyérjóslás a reklámokról. Nemrég az Adobe és a Pagefair publikált egy jelentést a 2015-ös adblocker használatról. A jelentésben lévő számok aggasztóak: http://blog.pagefair.com/2015/ad-blocking-report/ Az IAB magyar blogján tegnap jelent...

bővebben
A SEO-ról

A SEO-ról

A kezdetek   Közel 9 éve írtam utoljára postot a SEO-ról, az azóta megboldogult Arcus Search (korábban Arcanian Consulting) színeiben, az akkori céges blogra. Azóta sok idő telt el, és ma közel ugyanakkora a homály, hogy mi az a SEO, mennyit ér, és mennyit...

bővebben

PanMedia Western PanMedia Médiaügynökség
H-1145 Budapest, Laky Adolf utca 25.
Megnézem térképen

Tel: +36-1-469-5005
Fax: +36-1-363-5233
panmedia@panmedia.hu