KUTATÁSAINK

Előre gondolkodunk

Ad-avoider®

(reklámkerülés kutatás) A PanMedia 2000-ben – a magyar piacon úttörő módon – elkezdte mérni a reklám-fogyasztási szokások változását. Éves szinten összesen 16 ezer fős mintán folyamatosan vizsgálta a reklámkerülés alakulását. Az Ad-avoider® kutatás arra ad választ, hogy miként lehet utolérni a reklámkerülőket stratégiai értelemben, illetve a kampányok taktikai tervezése során egy másodlagos optimalizáció segítségével. Az azóta eltelt időszak bebizonyította, hogy a reklámkerülők igen fontosak, mert mindenből többet fogyasztanak – kivéve a reklámot!

Digi-track®

(a digitális érettség mérése) A PanMedia 2006 első félévében elindította a hazai lakosság digitális érettségének elemzését, melyet évente megismétel. A Digi-track® arra segít választ kapni, hogy miként kell beállítani az offline és online kampányok arányát, ha optimális médiastratégiát akarunk készíteni. A médiaügynökségünk által folytatott kutatás statisztikai értelemben egy többlépcsős, szabályalapú szegmentáció. Alapja az ESOMAR 12 országban lefolytatott hasonló szegmentációs sorozata. A magyarországi adatokat a Millward Brown adatbázisa biztosítja.

Szeretnék én is a PanMédiával dolgozni.

AlwaysON®

(mindig elérhető fogyasztó kutatás)
Az AlwaysON® kutatás a PanMedia és a PM Digital exkluzív kutatása Magyarországon. Azokra a fogyasztókra koncentrál, akik különböző helyszínekről és eszközökről, de folyamatosan online vannak. Adatbázisunkat 2014 óta félévente frissítjük a Millward Brown kutatócég segítségével, évi 14.000 fő megkérdezése alapján. A kutatás kvalitatív részét ugyancsak a Millward Brown végezte egy online felületen történő, moderált “fókusz csoport” segítségével a célcsoport tagok között. Az AlwaysON® kutatás által használt szegmentációs módszert először a Forrester Research, Inc. használta.

TouchPointScore®

(fogyasztói döntési folyamat menedzselés) A PanMedia által használt TouchPointScore® rendszer egy professzionális touch point menedzselő eszköz, szoftveres támogatással. Számba veszi a fogyasztók számára releváns touchpoint-okat a vásárlási döntési folyamat minden egyes szakaszában és ezeket a fontosságuk szerint súlyozza. Használatával optimalizálható a marketing-kommunikáció teljes rendszere. Étlap-szerűen felkínálja az egyes márkák, termékek, vagy szolgáltatások fogyasztói számára legfontosabb touchpoint-okat és segítséget ad ahhoz, hogy a márkatulajdonosok optimalizálják az ezek lefedéséhez szükséges erőforrásaikat, beleértve akár a büdzsé-tervezést is.

PanMedia Western PanMedia Médiaügynökség
H-1145 Budapest, Laky Adolf utca 25.
Megnézem térképen

Tel: +36-1-469-5005
Fax: +36-1-363-5233
panmedia@panmedia.hu