MÉDIAÜGYNÖKSÉG
Médiatervezés / médiavásárlás / médiakutatás
Médiatervezés
Offline kampányok
Hagyományosan erősek vagyunk TV kampányok tervezésében és vásárlásában. De nem kevésbé igaz ez a rádió, a sajtó, a közterületi, az ambient, az indoor és a mozi reklámokra is. Odafigyelünk a részletekre és mindig adatokkal alátámasztott javaslatokat adunk ki médiaügynökségünk kezéből.
Online kampányok
KISOKOS KKV-knak
“Small Is Beautiful” – szeretjük a kihívást, amikor kisebb büdzséből kell sikeres kommunikációt megvalósítani. Sokszor ismerősök, barátok is azzal keresik meg médiaügynökségünket, hogy: “Mi túl kicsik vagyunk nektek”. Kérjük, ezt hadd döntsük el mi!
ÜGYNÖKSÉGÜNKRŐL
A PanMedia médiaügynökség az egyik legnagyobb múltú médiaügynökség hazánkban – 1995 óta van jelen a piacon. Nemzetközi szinten az Interpublic Group-hoz tartozik (IPG, New York), amely a világ harmadik legnagyobb ügynökségi hálózata. Magyarországon a PanMedia médiaügynökség 33,3%-ban tulajdonosa a Magna Global Hungary Kft.-nek, az ország egyik legnagyobb médiavásárló szervezetének, amely az IPG-ügynökségek közös beszerzési társulásaként működik. 2011-ben megalapította a PM Digital Kft-t, mely egy digitális médiaügynökség, így az összes digitális tevékenységet: online médiatervezés, online médiavásárlás, PPC kampányok, SEO, online kreatív, banner gyártás a PM Digital médiaügynökség látja el.
PM HÍREK
Digitális érettség Magyarországon
Idén is elkészítettük a Digitális érettség kutatásunkat, a legfrissebb 2019 teljes éves adatok alább tekinthetőek meg. Mi is az a Digitális érettség? A PanMedia 2006 óta monitorozza a hazai lakosság digitális szokásait. A Digitrack kutatásunk célja, hogy felmérjük az...
A koronavírus digitális médiafogyasztási hatásai III.
Hírportálok demográfiája Mivel ígértük, most megnézzük vajon a fiatalok vagy idősek, esetleg a hölgyek vagy urak voltak aktívabbak a hírek fogyasztása szempontjából. Nos lássuk. A következőkben a nagyobb híroldalakat egyesével fogjuk megvizsgálni. A 7-ik (február...
A koronavírus médiafogyasztási hatásai – TV I.
Többet tévézünk-e, ha otthon vagyunk? A március 16-i iskola bezárások, valamint a gyárleállások és a távmunka üzemszerű bevezetése miatt sokan maradtak otthon. Ahogy látványosan kiürültek az utcák, arra számítottunk, hogy a tévénézéssel töltött idő is növekedett....
ÜGYNÖKSÉGÜNK TÖRTÉNETE


PanMedia Western PanMedia Médiaügynökség
H-1145 Budapest, Laky Adolf utca 25.
Megnézem térképen
Tel: +36-1-469-5005
Fax: +36-1-363-5233
panmedia@panmedia.hu