ÜGYNÖKSÉGÜNK

10 pont, amit rólunk tudni érdemes

A PanMedia 10 pontja

Kétfajta gondolkodás létezik: a probléma gyártó és a probléma megoldó

Egy médiaügynökségnél naponta problémák tucatjait kell megoldani. Mi a PanMediánál arra esküszünk, hogy ezeket a problémákat gyorsan és hatékonyan kezeljük. Nem halogatjuk a dolgokat, és nem várunk másra. Mi, mint médiaügynökség, nem akarunk magunk is újabb problémákat okozni! A csapatunkat kezdettől fogva úgy tréningezzük, hogy a saját személyes motivációjuk is megoldás-orientált legyen. Mert szerintünk az a jó médiaügynökség, amelyik megoldja, nem pedig gyártja a problémákat.

PanMedia: a problémamegoldó

„Az élet túl rövid ahhoz, hogy ne szeresd azt, amit csinálsz.” (Ray Kroc, a McDonald’s egykori társtulajdonosa)

Nagyon fontosnak tartjuk, hogy amit csinálunk, azt jól csináljuk. S meggyőződésünk, hogy nem lehet jól csinálni valamit, ha abban nem lelünk örömet. A médiaügynökségi munka eléggé összetett; sokfajta problémával, sokszínű történetekkel és izgalmas emberekkel találkozunk a munkánk során. S mi szeretjük ezt! Szeretünk betekintést nyerni különböző iparágak és különböző partnerek, különböző problémáiba. S imádjuk, ha segíthetünk megoldást találni ezekre a problémákra.

PanMedia: ahová reggel jó bejönni

„Az alázat és a tanulás édestestvérek.” (Horváth Viktor, író, műfordító)

A médiaügynökségi szakma nagyfokú precizitást és egzaktságot követel meg mindenkitől, aki jól akarja művelni azt. S emellett nagyfokú alázatot és lelkiismeretességet! Ha valakiből hiányzik az alázat a kutatási adatok és mérőszámok iránt, s ha valaki nem szeret részletekbe menő, aprólékos számításokkal foglalkozni, akkor ne menjen médiaügynökséghez dolgozni!

PanMedia: ahol hiszünk a számoknak

Apropó: „Tanulni, tanulni, tanulni!”

Egy médiaügynökségnél az ember naponta tanul új dolgokat. Egyrészt azért, mert a médiaipar maga is nagyon gyorsan változik, másrészt pedig azért, mert a megbízóink saját piacán is igen gyors változások és új folyamatok zajlanak. Nemzetközi hálózatunk, az IPG New York adatbázisai és tudástára ezrével tartalmazza az ezeket a változásokat lekövető információkat, tanulmányokat, kutatási adatokat. Mi pedig buzgón böngésszük ezeket az adatbázisokat, mert szeretünk a topon lenni a szakmánkban, és leszívni a tudást onnan, ahol a legnagyobb koncentrációban található.

PanMedia: a tudásszomjas

Szeretnék én is a PanMédiával dolgozni.

Apropó 2.0: „Tanítani, tanítani, tanítani!”

A PanMediát megalapításától fogva olyan médiaügynökségként fejlesztjük, amely szívesen adja át a tudását a környezetének. Szívesen tréningezzük partnereinket és megbízóinkat, ami mögött persze van egy egészséges önzés is. A saját munkánkat tudniillik nagyban segíti az, ha a partnereink jól értik a szakmai felvetéseinket és javaslatainkat, s ugyanazt gondolják a miértekről és a hogyanokról, mint mi. Ezért a PanMedia kiterjedt tréningprogramot futtat folyamatosan, s egyáltalán nem csak a szűk értelemben vett médiaügynökségi témákban. Tréningprogramunk étlapjáról bárki kiválaszthatja a számára fontos témákat a médiaügynökségi kérdéskörökön túl olyan topikokban is, mint a márkaépítés, piac- és médiakutatás, kreatív pozicionálás, fogyasztói döntési folyamatok, s általában a marketing-kommunikáció kihívásai napjainkban, különös figyelemmel a digitalizációra.

PanMedia: a tudásguru

“Az üzleti világban a visszapillantó tükör mindig tisztább, mint a szélvédő!” (Warren Buffet)

A PanMedia az egyik legrégebbi médiaügynökség Magyarországon és az egész régióban. Adatbázisainkat kezdettől fogva építjük, így egészen a 90-es évek elejéig visszamenőleg egy hatalmas tudástárral rendelkezünk. Minden, ami a médiáról, a fogyasztókról, a piaci folyamatokról szól, benne van ebben az adatbankban és kutatható, lehívható, ha igazán gondolkozós feladatok elé állít valamelyik megbízónk.

PanMedia: az adatforrás

Saját kutatások és szoftverek

A hajnal, ugyebár, nem attól hasad, hogy a kiskakas kukorékol, de azért néha mi magunk is nagyokat rikkantgatunk, s hívjuk fel partnereink és az egész szakma figyelmét az új jelenségekre. Ilyen volt 2000 táján a reklámkerülést vizsgáló kutatásunk (Ad-avoider®); a 2007 óta a hazai digitális érettséget évente mérő kutatásunk (Digi-track®); a 2014 óta a mindig elérhető fogyasztókat tanulmányozó kutatásunk  (AlwaysON®) és 2019. évi kezdettel a vásárlói döntési touchpoint-okat elemző PanMedia TopuchPointScore® névre hallgató rendszer. Megbízóink számára ezek a kutatások és szoftverek térítésmentesen hozzáférhetők és szívesen adunk át adatokat szakmai partnereinknek is.

PanMedia: az analitikus

“Az ár az, amit kifizetsz. Az érték az, amit kapsz érte cserébe” (Warren Buffet)

Magyarországon a reklámtörvény szigorú szabályai szerint minden médiaügynökség ugyanakkora összegű jutalékért dolgozik. Versenyezni tehát a szolgáltatások minőségével és a médiaügynökség által nyújtott hozzáadott értékkel lehet. Merjük remélni, hogy ebben mi a PanMediánál igen jók vagyunk! Médiaügynökségünket a kezdetektől fogva úgy építettük fel, hogy gyorsan reagáljunk, figyeljünk a részletekre, s tökéletes szakmai teljesítményt nyújtsunk. Megbízóink nálunk személyre szabott szolgáltatásokat kapnak és első osztályú kiszolgálást.

PanMedia: a butik ügynökség

Szeretnék én is a PanMédiával dolgozni.

Magna

Társügynökségeinkkel együtt 2001-ben megalapítottuk a Magna Global Hungary Kft-t, amely azóta is Magyarország meghatározó beszerzési társulása a médiavásárlás terén. A PanMedia megbízói ezért a legjobb árakra és vásárlási kondíciókra számíthatnak már első megrendelésük esetén. Ha az ügynökségi jutalékban nem is versenyezhetünk a törvények miatt, a beszerzési árakban igen versenyképesek vagyunk. Tegyenek próbára bennünket!

PanMedia: az ütőképes

A CSAPAT

Így: csupa nagybetűvel. A PanMedia a méreteit tekintve egy közepes méretű médiaügynökség. Viszont az óriási Magnával a hátunk mögött megengedhetjük magunknak azt a luxust, hogy finom műhelyként működjünk. Ahol a csapat vállvetve teljesít, de a csapat minden egyes tagja külön-külön is fontos a sikeres összjáték szempontjából. Nem egy apró csavar, hanem egy értékes családtag!

PanMedia: a szemünk fénye

 

PanMedia Western PanMedia Médiaügynökség
H-1145 Budapest, Laky Adolf utca 25.
Megnézem térképen

Tel: +36-1-469-5005
Fax: +36-1-363-5233
panmedia@panmedia.hu